Tema: Re: ssd į stacionarų
Autorius: Bronco
Data: 2015-11-30 14:03:50
On 2015-11-30 13:25, Caponi wrote:
> kompai yra mano profesija jau ~20 metu. Ir as tikrai maciau kompu dx
> kartu daugiau nei tu, zinau dx kartu daugiau scenariju, kas ir kodel
> gali ir turi but daroma, todel nelabai turiu ka diskutuot su asmeniu,
> kuris papasakoja savo asmenines patirtis ir kategorisku zinovo tonu
> didziosiom raidem padaro visa apimancias isvadas.

Oho, net ~20 metų! Malačius. Tik žinai, kai staiga suima nenumaldomas
noras su kažkuo "pasilygint organais" kaip paskutiniu argumentu
diskusijoje, tai bent kokią žvalgybą pravesk ar atmintį geriau įtempk,
nes kartais taip, ups, o kitas staiga išsitrauks dar didesnį aparatą :)

Ir reiktų kažkaip ramiau į viską reaguot njusuose, nes visas tiesiog
užverdi, kai kas nors išdrįsta tavo autoritetingai nuomonei paprieštaraut.