Tema: Re: Q: ssd į stacionarų
Autorius: Caponi
Data: 2015-11-26 18:41:43
Tie kam kainuoja, ramiai sau atiduoda kompa tam, kas tuo uzsiima, o pats
eina arba uzdirbinet pinigus is to ka moka, arba eina pramogaut, kad ir su
seima pabut...
O jei jau nori pasimokyt, tada, mano galva, geriau mokytis daryt viska
teisingai, o ne chalturint. Windoze yra tokia, kokia yra, jei konkretus
kompas nera tupa snukiaknyges skaitymo masina, tai nori ar nenori, bet su
laiku profilaktika yra gerai, o perinstaliavimas yra maksimaliai efektyvus
ir labai daznai net greiciausias budas tai atlikti. Zinoma, buna ivairiu
situaciju, bet statistinis naminis kompas su n+1 visokiu softuku, zaidimu
instaliaciju ar ju likuciu ir kalnais visokio adwaro bei toolbaru, kaip
taisykle, nera tas atvejis, kuri vertetu blusinet.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/