Tema: Re: ssd į stacionarų
Autorius: Bronco
Data: 2015-11-30 22:23:10
On 2015-11-30 16:44, Caponi wrote:
> As cia ne su tavim pasimatuot norejau, o tik painformuot, kad maciau
> kompu siek tiek daugiau nei tu, kad ir kaip tu sita tema megtum
> ("o.c.hardware visais laikais buvo mano mėgstamiausia tema" - rimtas
> argumentas savo nuomonei pagrist).

Matai, aš laikausi etiketo ir diskusijoje naudoju TIK argumentus, o ne
bandau savo teisumą įrodyti "20-imt mete patirtimi", pareigomis ar dar
kokiais nors panašiais dalykais, net nederančiais minėti diskusijoje.
Ypač, kaip vienu iš "argumentų" joje.

Juolab, tikrai juokingai atrodo tavo tokie teiginiai, lyg tu vėl viską
žinotum užtikrintai ir mane gerai pažinotum, ir žinotum kokia mano
patirtis vienoje ar kitoje temoje.