Tema: Re: ssd į stacionarų
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2015-11-30 08:44:08
Arba yra kitas, alterntyvus variantas. Primeciau, kad nuo 7-u Windowsu
atsiradimo nesu dares svarios instaliocijos, nors per ta laika pakeiciau du
noutbukus ir tris hardus. Turiu pasidares sau patogia sistema. Svaria
suinstaliuoju kompa, susimetu updeitus ir reikalinga softa, jokiu
vienkartiniu dalyku nekishu. Visi duomenys nuo desktopo iki newsu folderio -
D diske. Pagainioju kokia savaite, jei viskas normaliai - su Windows
priemonemis pasidarau C disko klona. Ir ramia gyvenu, naudojuosi, jei reikia
imetu koki slamsta. Kai matau, kad jau prisisiukslinau - restore ir per 15
minuciu turiu švaria sistema su updeitais ir softu. Kas kazkiek laiko
atsiranda poreikis pasidaryti nauja restore point - nauji updeitai, naujos
programu versijos ar atsirades softas, kuri pastoviai naudoju. Tuo atveju
atstates sistema sukeliu visus tuos atnaujinimus ir pamates, kad viskas ok -
padarau nauja backup'a. Taip jau turbut koki 10 metu gyvenu, o pilnam ir
svariam perinstaliavimui tikrai nera poreikio.

"Caponi"  wrote in message news:n3g2rq$asu$1@trimpas.omnitel.net...

Palyginimas nevykes.

As daikto (kompo, pirsto) ismest/nupjaut nesiulau. Zinoma, jei kazkam per
kelis naudojimo metus susikaupes slamstas (butent slamstas, o ne vartotojo
duomenys) yra labai vertingas ir mielas, ir greitas bei paprastas
atsikratymas tu visu seno softo likuciu, adwaru ir toolbaru kelia
asociacijas su amputacija - atsiprasau uz sukelta psichologine trauma :-)
Zaiskit, vaikai, su visokiais system cleaneriais, man tikrai negaila...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/