Tema: Re: apsiltinimo sprendimai
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-09-08 09:04:24
na tamsts mastais galvojant, tai galbut galima ir dabar neimti paskolos,
nusipirkt koki vagoneli, jame gyvent ir statyt nama....
tada uzauge vaikai prisimintu vaikyste kaip kazkoki kosmara, gyvenima
stroikese ir pan. IMHO tokios svajones jau senokai atgyvene savo, kai
pradedi statybas jaunas, o baigi pries pensija. as jau geriau sumokesiu dar
tiek pat bankui, bet rezultata turesiu siandien, o ne po 30 metu.
be to, nededant klinkerio vistiek tada reiketu investuoti i brangesnes
siltinimo medziagas, pirkti darbus ir t.t., ko pasekoje klinkeris ar ne
klinkeris skirtusi ne taip jau ir daug......