Tema: Re: apsiltinimo sprendimai
Autorius: Alv
Data: 2009-09-03 10:27:57
Skambinau as ten nurodytu telefonu ir prasnekejau kokiu 20 min.
Visa esme sandarume, kuri sudaro plastiska, tampri ir vientisa puta. Tokio
sandarumo su vienas prie kito dedamais polistirolo ar vatos gabalais
nepasieksi, bet bus tikrai gerai pagal kaina ir likusius 400 Lt tarp
polistirolo ir gamo kainos bus galima deginti 20 met.
Gamo kvadratas su darbu kainuoja 70 Lt., o dar apdaila...