Tema: Re: apsiltinimo sprendimai
Autorius: T:\)
Data: 2009-09-03 13:51:51
tai va cia ir yra visas fintas, kad neaiksu "nuo ko" skaiciuosi tuos 80 proc :)
Dar didesnis klausimas kas tai nustate ir kokiais metodais. Ar cia is lempos, va nufotkini kelias nuotraukas su isdraskyta vata ar polistirolu (neaisku nei del ko ja taip isdraske, o pateikiama kaip statybos standarta) ir jau gali saukti 80, arba 120 proc. :) Imho jei lyginis tesingai sudeta izoliacija, netikiu, kad susidarys 80 proc., o sudarankiu padaryta grubu broka pateikineti kaip standarta ir, kad pas visus taip yra, tai truputi nesolidu :)

Nesakau, gal ir geras daiktas, bet top sopo stiliaus reklama mane daznai veikiaprieisngai ir vercia daugiau abejoti, nei pasitiketi.

PS bajeriukas apie procentus, statistika ir pan... Stattistikos departamentas paskelbe, kad nesciu PAAUGLIU procentas labai staigiai mazeja, nuo 25 metu :)

T:)