Tema: Re: apsiltinimo sprendimai
Autorius: drakas
Data: 2009-09-03 08:50:15
Baikite apie tą "išpūtimą" blevyzgoti. Pūsti gali tik dėl SLĖGIŲ skirtumo, o
ne temperatūrų. Ir tai išpūstų per 2sekundes per kaminus ir langų
mikroventiliacijas, o ne sunkiausiu keliu - per daugmaž sandarią šilumos
izoliaciją.
Teisingai kažkas sakė - nuo konvekcijos yra priešvėjinės plėvelės.

Mano nuomone, pirmas postas buvo gryna REKLAMA, nes šiandien parduoti
neaiškias putas už 500Lt be PVM už m3 yra pakankamai sudėtinga, kai
polistirolas ~100Lt/m3 kainuoja ;)

D.