Tema: Re: apsiltinimo sprendimai
Autorius: Ne@ziniukas
Data: 2009-09-03 12:47:09
reklamuot sio produkto neturiu interesu, tiesiok isklausius R. Karvausko
pristatyma
norejau pasidalinti informacija.
dar trumpai paminesiu keleta akcentu is girdeto pristatymo (manau jie yra
http://www.sandarusnamas.lt )
- tyrimu rezultatai: del konvekcijos prarandama 80% silumos.
-sei nuostoliai siltinant vata su izoliacinem plevelem atsiranda del darbu
kokybes ir nesandarumu tarp pleveles juostu
bei nesandaraus pleveles tvirtinimo zonose prie kraigo, murlocio, stogo
sonose ir aplink kaminus
- siu nuostoliu kompensuoti didinant silumine varza (apsiltinimo sl. stori)
nepavyksta, sandarumas dideja nezymiai o vatos
laidumas oriu didelis - 130000*10^-9m^2*Pa/s. palyginimui gamo puta -
7,56*10^-9m^2*Pa/s.
- sandarumas naudojant gamo puta pasiekiamas del pletimosi (100 kartu) ir
lipnumo (limpa ¨mirtinai¨ prie visu pavirsiu be jokio pavirsiaus paruosimo)
- panaudojimas : nereikia izoliaciniu pleveliu ir oro ventiliaciniu tarpu,
nelaiko apkrovos todel gali buti naudojama tik uzpildymui tarp karkaso
elementu, galimas bet neekonomiskas naudojimas uzpildant esamu sienu oro
tarpus
- sio tipo izoliacija sunkiai galetu buti irengta budu ¨pasidaryk pats¨ del
specialios irangos ir butinu darbu saugos priemoniu
- naudojant sia medziaga apsiltinimui, bendri pastato norminiai silumos
nuostoliai pasiekiami su mazesniu jos storiu, bet pagal
STR-o metodika paskaiciavus atskiros atitvaros silumos laidumo koeficienta
jis - didesnis uz norminius, todel siuo metu projektavime galimas
panaudojimas tik su papildomu pagrindimu (skaiciavimais).

"drakas" <ddg@tks.lt> parašė naujienų
Baikite apie tą "išpūtimą" blevyzgoti. Pūsti gali tik dėl SLĖGIŲ skirtumo, o
ne temperatūrų. Ir tai išpūstų per 2sekundes per kaminus ir langų
mikroventiliacijas, o ne sunkiausiu keliu - per daugmaž sandarią šilumos
izoliaciją.
Teisingai kažkas sakė - nuo konvekcijos yra priešvėjinės plėvelės.

Mano nuomone, pirmas postas buvo gryna REKLAMA, nes šiandien parduoti
neaiškias putas už 500Lt be PVM už m3 yra pakankamai sudėtinga, kai
polistirolas ~100Lt/m3 kainuoja ;)

D.