Tema: Re: apsiltinimo sprendimai
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-09-08 08:42:42
> Na matai yra keli zmoniu tipai:
>
> 1. Noriu namo dabar ir px kas is jjo liks po 15-20 metu
> 2. Noriu namo ilgam...
>
> As prie antru ir dedu klinkeri uz paskola ir tikrai nesigailiu, kadangi
> nenoriu kad namas po 20 metu atrodytu belekaip ir reiktu ji is naujo bent
> jau pertinkuot :)

Gal tuomet galima butu geriau neimti paskolos ir po 10 metu aptaisyti klinkeriu?

> Be to yra toks dalykas kaip estetinis vaizdas, kaip mano tech priziuretojas
> sake: reiketu shaudyti tokius architektus, kurie deze nupaiso, apdazo ir dar
> stoga bbzn kaip padaro, kur nei vaizdo nei praktikos nera....

"A.Šliogeris: visi mūsų „nacionaliniai projektai“ yra aferos"
http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/asliogeris-visi-musu-nacionaliniai-projektai-yra-aferos.d?id=23846964
--
R. Grinevičiūtės laidoje,skirtoje Alytaus mero „garbei“, užguitas ir apiplėštas valstietis sako:
„Jei jie galėtų, tai mus šaudytų“.

> zodziu vienas toks belekoks belekaip pastatytas namas ramiai subjauroja viso kvartalo
> vaizdeli......

Kur ir kokiais laikais mes tai jau girdejome?