Tema: Re: apsiltinimo sprendimai
Autorius: spe
Data: 2009-09-02 15:54:13
Klausimas matyt ne man, reikia pažiūrėti tech. duomenis, pagal juos -
sintetinė medžiaga, nepelyja, nepūva - todėl manau kad sandarumą išsaugo
l.gerai, darbiniame stovyje ji yra kaip tamprios minkštos putos todėl reikia
apšiltinimo karkaso apdailos montavimui. Reikia domėtis ar bijo ilgalaikio
šviesos/saulės spindulių poveikio jei būtų nesandari apdaila, įdomu kaip
reaguoja į sienų naturalų "sėdima", kartais sienos ir įtrūksta - gal putoms
užteks rezervo ir tiesiog prasitemps, bet nesupliš.