Tema: Re: apsiltinimo sprendimai
Autorius: Waldemar Adamkiewicz
Data: 2009-09-02 15:53:11
visiskai nesuprantu, bet man mano vejo izoliacija labai tinka, ir netgi si
skaiciuokle tai patvirtina:
http://www.gamo.lt/index.php?option=com_content&task=view&id=71

bet ji nekvaila, nepamirsta III kartos, sako kad gal as saltai gyvenu,
nesikurenu...

anyway, as juk ir parasiau pastaba kad ne tokia pacia o panasia, o skirtumo
Lt/metams neisivaizduoju tokio del kurio reiketu sukti galva