Tema: Re: apsiltinimo sprendimai
Autorius: T:\)
Data: 2009-09-04 09:01:34
Vidai, alio alio, pabuskime. Vatos ir putu silumos laidumas yra tokie patys. Vieninteles argumentas uz putas tai, kad nesusidrao oro tarpeliai ir del to jos naturoje geresnes silumos izoliatorius. Bet as niekaip nepatikeisu, kad vatos reikia deti 20 cm, o putu pakaktu 10 cm. Cia ka jie raso tame staripsnyje tai yra grynai marketingas, raso kad rekomenduoja toki stori deti, nes daugiau jau nebeefektyvu :) Isversiu tau ka tai reiskia - tai yra, kad tu uz storesni sluoksni nenoresi tiek niekada gyvenime moketi, nes ir plonas sluoksnis jau bus kelis kartus barngiau nei vata, bei uz to storesnio sluoksnio kaina, tu galetum sudeti tiek vatos, kad silumos izoliacija vistiek butu geresne nei putu :) Max tai sakyciau su puta galima 5 cm sutaupyti storio lyginnat su vata.
O siaip pas mane sienos siltintos 15 cm vata, o stogas 30 cm.

T:)