Tema: Re: apsiltinimo sprendimai
Autorius: T:\)
Data: 2009-09-04 09:51:31
Trumpai atsakysiu i kai kuriuos tavo teiginius, tokiam paciam profaniskame lygyje :)

"Makauskas Vidas" <vms@centras.lt> wrote in message news:h7qc0k$l16$1@trimpas.omnitel.net...
> Tikrai taip. Karsto vandens boileris yra apsiltintas butent tokiomis putomis. Jeigu tai 5cm storis tai jau gerai. Temperaturu skirtumas 40 ir daugiau laipsniu.
Na tai kas, ranka pridejus prie boilerio jauciamo vos vos siltesnis nei kambario temperatura. Bet sakyciau kad pakankamas apsiltinimas. Lygiai taip pat kaip ir mano KKK katilas yra apsiltintas vata (na tikrai ne puta:) ir irgi karscio nesijaucia. Jis zinoma siltesnis nei boileris, bet ir boileryje temperatura +60 laipsniu, o katile iseinantis +80-90 laipsniu. Kaminas irgi vata apsiltintas, tai ten temeperaturu nezinau, bet tikrai daugiau 100 ir 5 cm vatos tai sulaiko :) Tai ka rodo musu pavyzdziai, mano galva nieko, tiksliau tai ka ir sako sertifikatai - silumos laidumas yra tas pats :)

> O as 95% tikiu, kad 10cm putu pakeicia 40cm vatos.
Drasus teiginys, sertifiluotas silumos laidumas toks pats, pateikta literatura sako, kad del konevkcijos praradimai gali buti iki 10 proc silumos, arba kitur teigia, kad nezymus. O tu isitikines, kad puta yra 4 kartus geriau. Na nebent tu lygini kainas, tada sutinku kad 500 lt/m3 kainuojantis daigtas turetu buti bent jau 4 kartus (o gal 5) nei vata po 100 lt/m3 :)

> Esate visiskai teisus. Bet tik tuo atveju, jeigu putos purskia tarp gegniu ir aiskina, kad bus viskas gerai. Siuo atveju tai yra apgavyste ir ismesti pinigai.

O tai ka jie ne taip ir rekomenduoja. Raso gi pripurskiama i karkas ir vuolia, xx kartu geriau uz yy kartu daugiau pinigu :)

> As is tu, kurie galvoja, kad toks sprendimas yra labai blogas. Jis atitiktu maziau, negu 5cm putos. O kokia butu apdaila? Vat jeigu esate prie pinigo ir savo nama ketinate apmuryti klinkeriu. Vien tik klinkeriniu plytu - apie 60 vnt - kvadratas kainuoja apie 100 litu. Tuomet bertetu pagalvoti apie klinkerine termosnaiges plokste. Jos kvadratas su poliuretanu, atitinkanciu boilerio apsiltinima, kainuoja apie 150 lt/m2. Kaip suprantate tai zmoniu, su kuriais verta diskutuoti apie apsiltinima puta, yra labai mazai, nes dauguma deda polistirola ir ji tinkuoja. Juo labiau, kad nenumacius pamato klinkeriniai apdailai, kito pasirinkimo ir nera.

Vel gi is kur toks sititikinimas, kad 15 cm vatos yra maziau nei 5 cm putos. Jie jau taip, tai angokrasciai uzpurksti makrofleksu turetu niekada nepersalti, juk lango remo storis apie 5 cm, o dar jei i senu langu vieta statai, tai dar kiek aplinkui issipurskia :) O gal ideti kokia termovizoriaus nuotrauka (idimu kuria geriau is vidaus su juodu plemu, ar is lauko su raudonu? :)

> Jeigu tarp gegniu tai iki STR'e rekomenduojamos varzos truksta ne maziau kaip 5cm vatos. Mano sunaus "ukinukas" su 20cm gegnemis. I jas kisiu vata, o is apacios uzpilsiu 5cm poliuretanu. Darau prielaida, kad tai atstos iki 20cm vatos ir "nemokamai" 15cm pakels palepeje lubas.
 O as daraiu prielaida, kad pagal str'us tau dar truks 10 cm apsiltinimo :) Beje, gal gali imesti skaiciavima, kad man dar truksta apsiltinimo?

T:)