Tema: Re: apsiltinimo sprendimai
Autorius: T:\)
Data: 2009-09-03 08:59:42
nu dar karta man durnam paaskinkite, kaip gali buti toks pats silumos laidumumas vatos ir tu putu, bet va putos yra xx+y kartu geriau ir jos siluma islaiko geriau? Kazkoks briedas gaunasi. As tai viena galiu paskayti, vidas besiasikindamas teorijas (kurias pateikia pardavejai ir gamintojai) kazkpodel neziuri i sertifikatu duomenis, kur ju silumos laidumai yra nurodomi beveik vienodi lyginant su parocu. Ir geriau jau pasidaryk koki eksperimenta, galesi geriau isitikinti kas melauoja ir kas tau labiau prie sirdies. As pvz zinau, kad vata uzdengus karsciausia kamina, vatos lauko puse lieka neikaitusi. O ten laipsniu skirtumas ne +40, o koks +80-100 laipsniu ir be jokiu ten garo ir vejo izoliaciniu pleveliu. Pagal pateikta vido teorija, pridejus ranka prie vatos turetu jaustis uraganiniai mikro vejai :)

T:)