Tema: Re: apsiltinimo sprendimai
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-09-08 01:20:57
Vidai, labai nesigilinant i detales, tai jei jau realiai butu irodyta, kad
ta puta tikrai 80% labiau taupo siluma, tai niekas nebepardavinetu
parocu/isoveriu, o prekiautu tik ta puta ir kas baisiausia - visi ja
pirktu......
ir dar be viso kito - jei butu irodyta kad pasyvus namai - panaceja nuo visu
Leo ir pan - visi statytu pasyvius namus.... bet taip deja nera ir tas pats
pasyvus namas turi savu minusu ir nemazai...... zinoma turi ir pliusu, bet
ne tiek, kad paimti ir nieko nesvarscius ji statyt......