Tema: Re: apsiltinimo sprendimai
Autorius: MaRiUs
Data: 2009-09-08 01:18:08
Na matai yra keli zmoniu tipai:

1. Noriu namo dabar ir px kas is jjo liks po 15-20 metu
2. Noriu namo ilgam...

As prie antru ir dedu klinkeri uz paskola ir tikrai nesigailiu, kadangi
nenoriu kad namas po 20 metu atrodytu belekaip ir reiktu ji is naujo bent
jau pertinkuot :)
Be to yra toks dalykas kaip estetinis vaizdas, kaip mano tech priziuretojas
sake: reiketu shaudyti tokius architektus, kurie deze nupaiso, apdazo ir dar
stoga bbzn kaip padaro, kur nei vaizdo nei praktikos nera.... zodziu vienas
toks belekoks belekaip pastatytas namas ramiai subjauroja viso kvartalo
vaizdeli......