Tema: Re: apsiltinimo sprendimai
Autorius: Ne@ziniukas
Data: 2009-09-03 16:55:16
dar karta:
80 PROCENTU SILUMOS NUOSTOLIU (ne silumos) sudaro nuostoliai del konvekcijos

"T:)" <durniu@laivas.lt> parašė naujienų
nu tai tada as gyvenu, kaip Linas sake, palapineje. Bet turiu paskayti, kad
velniskai geroje palapineje :)
Ar ne per drasu teigti, kad 80 proc silumos netenkama per siltinimo
medziaga? Taip isietu langai, durys ir vedinimas tesudaro 20 proc silumos
nuostoliu. Na gal ir yra tiesos tame.
Beje, man dar kilo mintis, kad procenta galima parasyti idesni pvz 100 proc
netenkama per silumos izoliacija, langus ir vedinima, juk vistiek laikui
begant siluma tikrai "pabega" (net ir termose arbata po keliu paru buna
atvesusi). Tik va klausimas per kiek laiko tuos 80 (ar visa 100) prarasi.

T:)