Tema: Re: Dėl kieto kuro katilo eksploatavimo
Autorius: upskaskykas
Data: 2013-11-14 11:20:55
pirkta is http://www.zidiniuparduotuve.lt/valdymo-automatika.html
Pa mane KRATKI MSK100
Lenkiskas daiktas. Sklende siemet po daugiau nei 2 metu naudojimo pradejo
strigti (automatika pati veikia gerai).
Parasiau laiska www.kratki.pl ir toliau labai geranoriskai su manim bendravo
www.zidiniuparduotuve.lt ir pakeite i nauja. Tik beda buvo, kad labiausiai
paplites diametras D125 , o buvo D100 tai teko imti didesne (kitaip butu
reikeje laukt menesi is lenku).

seip geras daiGtas, kai jis pagedo buvo ziauriai sunku valdyt procesa
rankine sklende pacio zidinio ta prasme prie gero greit priprantama :)