Tema: Re: Dėl kieto kuro katilo eksploatavimo
Autorius: Darius-B
Data: 2013-11-13 21:57:18
Gal galima placiau apie "ir as maciau variantu, kur griztamo vanens
temperatura nereguliuojama".
Dabar KKK su cirkuliaciniu lygiagreciai dujiniam pajungiau ir kol kas viskas
gerai. Jokiu makliu su gryztamu nera, cirkuliacini pats katilas valdo.

"Sail"  wrote in message news:l5vg0c$e66$1@trimpas.omnitel.net...

Individualaus namo katilinej tai siaip nieko ten labai sudetingo. Sveika
nuovoka jau daug kur isgelbeja, + truputis patirties ir jau yra rezultatas.

Kita vartus, malkinio katilo "paleidejas" (bletblet kokia nesamone, be tokio
frukto paraso katilo garantija negalioja) sake, kad prisiziuri tokiu
variantu, kad oj. Tiesa pasakius, ir as maciau variantu, kur griztamo vanens
temperatura nereguliuojama, ir katilu su uzsisikusiais negyvai
silumokaiciais ir t.t.

Tiek santechnikai be smegenu, tiek ir kurentojai. Ir turim ka turim.

Automatika tai paciam daryt smagiausia. Kaip tik siandien baigiau programint
savo uki.
Paleidau beveli monitoriuka, rodanti katilo ir dumu temperatura, ir
ispejanti, kai dumai sala, kad nepamirsciau imesti malku. Kaifas. Galesiu
ziuret sau TV nesukdamas kiausu ar katilas dar kurenasi.