Tema: Re: Dėl kieto kuro katilo eksploatavimo
Autorius: dz
Data: 2013-11-12 19:18:58
gesintis tai gesinasi, bet isjungus cirkuliacija tose zarijose dar daxuja
energijos sedi...

"Ostapas"  wrote in message news:l5thcb$e8m$1@trimpas.omnitel.net...

eee... vakar kaip tik žaidžiau su savo Stropuva - puikiai gesinasi pasiekus
nustatytą temperatūrą. Tai jei oro padavimo sklendė nureguliuota bbzn kaip -
nieko nuostabaus.
nu gal nebent angliais kūrena - iki šitų bandymo dar nepriėjau.