Tema: Re: Dël kieto kuro katilo eksploatavimo
Autorius: Night
Data: 2013-11-13 09:54:21
Na didele dalis santechniku, na ok, bent jau tu, su kuriais teko
susidurti, vadovaujasi "darom taip, nes taip visi daro" logika. Apie
automatikas is viso retai kurie girdeje. Kai man reikejo pernai apristi
KKK su akumuliacine, pats gilinausi, deliojau schemas, konsultavausi o
paskui santechnikui pakisau po nosim schema ir paprasiau pagal ja
sujunti vamzdzius. Santechnikas liko apakes, bet po to dar kelis kartus
skambino "konsultuotis" :) Nesakau, gal yra ir rastingu, bet tikrai ne
visi. O niuansu katilo aprisime, ypac KKK yra ne vienas.