Tema: Re: Dėl kieto kuro katilo eksploatavimo
Autorius: Sail
Data: 2013-11-13 15:49:58
Na tada aisku. As atsisiunciau zero crossing elektroninius komutatorius, tai
jokiu reliu neprireike.

Pazistamu granulistu kiek turiu, tiek visi dziaugiasi. Ir as buciau
granulini states, bet kartais papuola nemokamu malku, tai kol kas liksiu
ties malkiniu. Galu gale istatysiu i ta pati katila granulini degikli, jei
uzeis poreikis.

Idomu, kaip zadi isipaisyt i katilo kontrolerio komunikacija. Maniskiam
malkiniam irgi ir kamino temperatura ir co matuojama, bet ranka nekilo su
savo kontroleriu ten bandyti kazka nuskaityti. Jokiu katilo aprasymu
detalesniam lygyje deja nera.