Tema: Re: Dėl kieto kuro katilo eksploatavimo
Autorius: dz
Data: 2013-11-12 14:07:36
pas mane stropuva man gerai veikia, jei turesi konkretu klausima, klausk

du pastebejimai pradziai:

su automatika nepersistenk, nes malkos pacios i katila nesulenda
vistiek...termometrai ir termogalvos tai cia jau po default turi but, kur ju
reikia

imk galinga stropuva, nes jos nelabai dakaitina iki deklaruojamu kw, plius
ant didesniu tai ir malkos lenda didesnes, kol ta stropuva uzkaista, ir kol
baigia degt tai turbut 50% laiko veikia ant zemos temp (iki 50C), bent pas
mane kondensato beveik ner, kaminas nesikisa,  stropuva 40kw, sildomas
plotas 150m2

"ND"  wrote in message news:l5t3os$v38$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

Artimiausiomis dienomis name pajunginės KKK Stropuva. Norisi turėti aiškią,
nesudėtingą, patogią prižiūrėti ir eksploatuoti sistemą. Kaip žinia
kiekvienas santechnikas turi savą požiūrį į katilinės aprišimą, nedažnas
sistemą stengiasi padaryti maksimaliai patogią vartotojui. Skirtingos
schemos gali veikti gerai, bet man įdomiausia kokie paprasti ir patogūs
šildymo sistemos eksploatavimui, priežiūrai, aptarnavimui, gedimų šalinimui
sprendimai yra pamirštami standartinėse pajungimo schemose? Pas keleta
mačiau gerai veikiančių, tačiau valdymo prasme nepatogių, neaiškių schemų,
pvz. nebūna aiški grįžtamo srauto ar grindinio paduodamo/grįžtamo
temperatūros, nežinomas slėgis sistemoje, trūksta ventilių vandens
išleidimui esant gedimui tam tikroje dalyje (pvz. po išsiplėtimo indu) ir
pan. Per šilta ar per šalta vienas nustato pridėjęs ranką prie vamzdžio, to
neaiškumo nesinori. Žinau, kad yra didelė galimybė automatikos, bet mane
domina paprasti patogūs sprendimai, kuriuos pasidarėte, ar pamiršote
pasidaryti jūs. Būsiu dėkingas už patarimus :)

ND