Tema: Re: Dël kieto kuro katilo eksploatavimo
Autorius: Arvydas
Data: 2013-11-13 16:16:01
dėkui, stebėsiu :)
man santechnikas irgi siūlė su trieigiu daryti, bet Paltaja rekomendavo su
ketureigiu, tipo taip gamintojas nurodo. Tai bus matyt, ar pasiteisins...

"stgedas"  parašė naujienų news:l600rv$vtt$1@trimpas.omnitel.net...

On 2013.11.13 16:00, Arvydas wrote:
> ir aš tokį patį įsigijau, greitai jau turėtų ir paleist jį man, tai jei
> kils kokių klausimų, susibendrausim :)
> beje, su ketureigiu padaryti pas tave?

Trieigiu padare. Pas mane vienintele problema buvo - per didele trauka.
Is pradziu nesupratau kodel pecius nenoredavo automatiskai uzsikurti. Ir
uzkurimo zvake stumdziau pirmyn-atgal, ir visokiu kitu nustatymo. Taciau
pamazinau ventiliatoriaus apsukas uzkurimo metu, pridariau juska, nuo
tada nebuvo problemu. Pastebek kokia dumu temperatura. Turi buti apie
120C. Nesureguliavus traukos, pas mane uzkildavo iki 180C.