Tema: Re: Dël kieto kuro katilo eksploatavimo
Autorius: kashkas
Data: 2013-11-13 10:34:46
pasidariau ka... masinos akumuliatorius + itampos keitiklis sin + 2reles
kad dingus el. persimestu ant akumuliatoriaus... su ventiliatorium ir 2
siurbliais +20w lempa laiko~ 4h 70ah, bet cia aisku nuo akum. priklauso.
viso ~500lt...

pasitvirtino, ramiaks dabar. bo pas mane i 2sav. 1 kart el. dingsta tikrai.