Tema: Re: Dėl kieto kuro katilo eksploatavimo
Autorius: Sail
Data: 2013-11-13 13:28:32
As megstu mobilkas su LCD nespalvotu ekranu, tai man melyno dancio
sprendimas netinka. O ir nepatogu su mobilka.
Dabar tiesiog dezute su 220V laidu, ibedi rozeten ir matai katilo ir dumu
temperaturas. Patamsy sviecia, aliarma duoda, nukreipei zvilgsni ir viskas
aisku, ko dar reikia? Ir user friendly, visiems bus suprantama.

Jei dar ko truks, bus galima pridrozti. Galima pvz kambario temperatura
pagrindiniam procesoriui nusiusti, tik kad nereikia man to kol kas.