Tema: Re: Dël kieto kuro katilo eksploatavimo
Autorius: MS
Data: 2013-11-13 11:01:06
mano patirtis su santechnikais kurkas liudnesne. Kai irenginejo katiline, nesigilinau. Rezultate pridejo nereikalingu srauto reguliatoriu uz ~1000Lt, ir nepadare ka reikejo padaryti. Po to gal tik koks penktas santechnikas pasitaike suprantantis. O buvo bent pora "firmu" kur santechnikai sakydavo "ne ne, taip niekas nedaro, sistema neveiks" Prispirtas pasitardavo su savo "inzinierium-projektuotoju", o tas irgi sako ne ne neveiks :) Rezultate gavosi +1200Lt ir veikia. O su automatikos supratimu pas juos  isvis prastai. Termorele - automatikos virsune... Nors imk ir persikvalifikuok :)