Tema: Re: Dėl kieto kuro katilo eksploatavimo
Autorius: Sail
Data: 2013-11-14 08:18:20
Tiesa pasakius, automatikoj laaabai pasitesino triju padeciu jungikliai ant
kiekvienos jegos grandines. Auto, on ir off padetys. Derinimo metu daznai
tekdavo kazka rankiniu budu atjungti ar ijungti. Ir net ir be kontrolerio
(pas mane isimamas su daug kontaktu), galima sistema pasileisti rankiniu
budu pagal savo pageidavima.