Tema: Re: Dël kieto kuro katilo eksploatavimo
Autorius: stgedas
Data: 2013-11-13 15:56:04
Klausimas kas yra pertekliskumas. Jis kainuos gal apie 30-40 lt
brangiau, o gal net tiek pat, bet man neikainuojamas privalumas, tai,
kad norint atlikti pakeitimus nereikia su laptopu ir programatoriaus
eiti i katiline, arba nestis irengini kazkur norint atnaujinti. Per WLAN
ir FTP galima surasyti nauja programa, per SSH pasidebuginti.

Suprantu jei reiktu gaminti 100 ir daugiau. Cia seip ar taip hobio
reikalas, zmogui gyvenime daugiau nei 1-2 tokiu paprastai nereikia :).
Yra zmoniu kurie megsta ispresti problema minimalistiniu hardwaru, o as
maksimaliu patogumu :). Aisku cia poziurio reikalas.