Tema: Re: Dël kieto kuro katilo eksploatavimo
Autorius: Arvydas
Data: 2013-11-13 16:00:25
ir aš tokį patį įsigijau, greitai jau turėtų ir paleist jį man, tai jei kils
kokių klausimų, susibendrausim :)
beje, su ketureigiu padaryti pas tave?

"stgedas"  parašė naujienų news:l5vvd0$udp$1@trimpas.omnitel.net...

Kolega buvo padares tokia universalia plokste 8 in, 8 out ir tiek. As
komutavau termo-pavara. Kai budavo uzkuriamas senas atramos pecius, ir
vanduo virsydavo boilerio temperatura, sklende atsidaro - boileris syla.
Kuomet pecius atvesta ir temperatura zemesne, sklende automatiskai
uzdaroma, taip boilerio siluma nenuteka i sistema. Santechnikai ispute
akis sake, kad nesamone ir nereikia, bet man tikrai pasiteisino.

Dabar pastatem Smartfire 11kw granulini peciu.
http://www.paltaja.lt/Lazar/granuliniai-katilai-smartfire.html

Tai ju kontroleriai, pakankamai protingi, komutuoja termo-pavaras,
triegius, dieniniai/naktiniai rezimai, legioneliozes profilaktika karta
i savaite ir tt. Kolkas, tikrai dziaugiames, uzpili bunkeri granulem, ir
4-5 dienas neriek net ziuret kas ten vyksta. Po keliu savaiciu atsiradus
norui galima eit pravalyt. Bet apie granuliu patoguma ir automatizacija,
tai cia turbut dar kita tema. Kolkas 2 menesius naudojam, ir jei taip ir
toliau, nebus jokiu minciu gryzti prie angliu/malku.

Siuo metu, kaip tik studijuoju to peciaus protokola, meginsiu nuskaityti
jo temperaturas, kad nereiktu dalas termometrais apkabinet katilines.
255-kiuose baituose uzkoduota vidaus, lauko, termofikato, kamino
temperturos, ir netgi deguonies koncentracija :) Tiktai reikes
isanalizuoti kur kas.