Tema: Re: Dėl kieto kuro katilo eksploatavimo
Autorius: Masala
Data: 2013-11-12 16:16:17
Naudoju ne Stropuvą, o tiesiog kieto kuro katilą (Atrama). Po pirmo
užvirimo, kai dingo elektra (tai pasitaiko gana retai, bet...) kviečiau
santechniką, kad padarytų savitaką, pas mane buvo galimybė tai padaryti.
Pas draugą Stropuvos kopija, cirkuliaciniam siurbliui veikti avariniu atveju
pajungtas upsas, bet yra užvirę kelis kart, nepakako upso akumo resurso.
Galimybės įrengti savitaką nėra, taip ir vargsta.