Tema: Re: Dėl kieto kuro katilo eksploatavimo
Autorius: Darius-B
Data: 2013-11-14 08:54:41
Tai pas mane kol katile temperatura < 45C cirkuliacinis issijunges. Kai jau
ten visas procesas nusistovi is katilo iseina 60...65C, gryztama reikes
pamatuoti. Ar cia gryztamas turetu buti > 60C?
Pas mane is viso nera mazo rato, nes vandeni sildau su dujom ir daryti rata
is 1m vamzdzio kazkaip prasmes nematau.

"Sail"  wrote in message news:l61qbf$rbc$1@trimpas.omnitel.net...

Matai, teoriskai KKK turi buti > 60 laipsniu, tada jis neapsisika dervom,
nesirenka kondensatas ir t.t. Tam daromas mazas ratas, kuriame cirkuliuoja
vanduo kol pasiekia reikiama temperatura, ir tik paskiau termofikatas
pradedamas atiduoti i sistema. Internete pilna schemu, pasinagrinek.

Maciau pilieti, kuris aiskino, kad jo Vigas 25 katilas (toki ir as naudoju)
veikia gerai tik su uosinem malkom (prjungtas katilas be jokiu griztamo
reguliavimu), tuo tarpu pas mane kurenasi nors ir puvesiais be vargo.
Kita toki pat katila maciau su pilnai uzkistais silumokaiciais ir tarpinej
padety uzaugusia katilo sklende. To katilo silumokaicio vamzdzius teko
pramusineti drele ir graztu. Pzdc zodziu, kokio kvailumo reikia but, kad
taip uzleisti katila. Paskiau ji isvis atidave, ir jis dabar pas protinga
zmogu puikiausiai veikia.