Tema: Re: koki namu kina?
Autorius: Bilibobas
Data: 2010-09-13 09:13:32
Uztenka normalaus resiverio, kad is Sony pvz. STR-DG510 su HDMI in out.
Galima ir sviezesni resiveri, bet bus brangiau. Jo kaina iki 900,-Lt, + DVD grotuvas jei reikia, nors as imciau, tiksliau turiu
Patriot Box Ofifce (HD media centras) ~350,-Lt, ir zinoma koloneles su subu. Uz 1000,-Lt galima visai nebloga komplekta
kolonkiu nukauti, pvz Yamaha. Turesi superini "namu kina".
Pirkti "gatava" namu kina yra NESAMONE, grazus zaisliukas be kaifo.