Tema: Re: koki namu kina?
Autorius: Arj
Data: 2010-09-15 16:03:39
> Iš ko dar komplektuoti namų kiną ar stereo :/ ?

pradedant nuo http://www.neriba.lt/vaizdo-technika/namu-kino-sistemos/ (cia kaip pvz)
baigiant komplektavimu is turimu/naudotu elementu ar net DIY.
Praktikoj filmmus galima ziureti naudojant garsa net tokiais budais kokiu audiofilai niekada nesupras.
Pvz. studentiskais laikais barake buvo naudojami paprasti pliki (ne kolonelese) auto garsiakalbiai pajungti litavimo
budu tiesiogiai prie ymaha garso plokstes kompe. Ir kas stebetina, garsas buvo ir geras, ir "garsus" - kaimynai gretimam
kambaryj skusdavosi kad velai einam miegoti :)

>  daugiau, nors vertės gautų žymiai daugiau bei trūksta ir pirkėjų švietimo iš pardavėjų apie normalaus garso
> supratimą.

Svietimo is pardaveju dabar yra gausiai per daug. Ir visas jis susiveda i "kiek moki - tiek kokybes gauni"
Nepatikliems tai demonstruojama techniniu savybiu sarasu - pas brangesnius modelius jis ant popieriaus atrodo geriau.

>Pats prieš pasirenkant biudžetinį AV stiprintuvą ir klausiau kelis, taip vadinamus "viskas viename komplektus"
>1000-1500 Lt kategorijoje. Visi jie skambėjo lygiai taip pat kaip ir televizoriaus garsiakalbiai, tik kad neįmontuoti į
>TV, o "stulpo" ar pan. formos.

Nuansas - klausei speju topocentre/elektromarkte?
Neatkreipei demesio kad ten "namu kinai", paprastos radijos yra salej, prie teliku, o tuo tarpu "prabangi aparatura" (ar
kaip ta topocentro asortimento dali pavadinti) - atskiram kampe, su sofa, ant grindu jau kilimine danga ir panasiai -
nepagalvojai kodel?

> Juk ne apie sodą šnekame ;) Aš jame iš vis kokį radijo tašką pastatyčiau :)

Naxui ta radija, kai gali ten visa namu kina tureti, kuris dziugins. O ir vogti neaisku ar kas susigundys.
O va kas su radija - ar teko paskutiniu metu ieskoti radijos kuri "dziugintu"?
Man teko - jei trumpai - liudna ir graudu.
Reikalavimai - kad kuo maziau uzimtu vietos, grotu LRT, graziai atrodytu, ir butu normalaus gamintojo.
Pasirinkimas - vos is keliu vnt "firminiu" daiktu, kurie ir negraziai atrodo, ir groja hujovai.