Tema: Re: koki namu kina?
Autorius: Icetom
Data: 2010-09-15 14:19:08
> +++ Labai teisingai parasyta.
Taip, tiek Algio, tiek tavo šiuose pasisakymuose yra tiesos, bet ...
> Pirkti reikia pagal poreikius, o ne "gera aparatura kainuoja nuo XXXX, tai
> kad kazkas butu pakenciama, jau reikia skirti YYYY". Nafig.
Perkant namų kiną - koks tas bendras visiems poreikis - tiksliai, kokybiškai
atkurti filmo garso takelį. Ar ne taip? Gyvenant daugiabutyje, manau,
daugiau 12.000 Lt kinui kažin ar verta išleisti. Palyginam pradinio lygio ir
normalų namų kiną:
Pradinis:
Koks Denon AVR-1610 (1300 Lt)
Priekinės kolonėlės, pvz. lentyninės Tannoy Merury F1 (500 Lt už porą).
Pastatomos turbūt apie 1000 Lt išeitų.
Centrinė kolonėlė, pvz. Tannoy Merury F1 serijos (500 Lt)
Galinės kolonėlės, pvz. lentyninės Tannoy Merury F1 (500 Lt už porą)
Subas, pvz. tas pats Tannoy (-/+ 1200 Lt)
Viso: 4000 Lt. Kaip ir minėjau anksčiau, reikia iki 4000 Lt 5.1 pradinio
lygio sistemai sukomplektuoti. Bet visada galima eiti etapais, pvz.
pradžioje nusiperkant AV stiprintuvą+ priekines bei centrinę kolonėles.
Vėliau nusiperkant subą ir apsupties kolonėles.

Normalus/geras/kokybiškas (su kurio turėtų gerai skambėti ir muzika):
Koks Denon AVR-2310 (3100 Lt) ar 3310 (4500 Lt)
Priekinės kolonėlės, pvz. pastatomos Monitor Audio RX6 (3500 Lt už porą).
Centrinė kolonėlė, pvz. Monitor Audio RXC (1500 Lt)
Galinės kolonėlės, pvz. Monitor Audio RX1 (1700 Lt už porą)
Subas, pvz. tas pats Monitor Audio RXW12 (-/+3500 Lt)
Viso: 13300-14700 Lt. Dar pritaikytų nuolaidą, tai manau į 12-13 k Lt
tilptum :)

Gamintojai, tik kaip pirmi po ranka pasitaikę. Ne kažkokia reklama ar pan.

>Kai yra kas moka, tai ir elementarus laidai kainuoja po ZZZZZZZZZZZZ $. O
>prasmes sitoj vietoj daugiau $ moketi jokios.
Rekomenduoju salonuose paklausyti skirtingų kainų lygių komplektus ;) Laidai
atskira tema:) Aš pats laikausi nuomonės, nemokėti daugiau 200 Lt už laidą,
nes paskaičiavus, jau gali išeit aukštesnės klasės stiprintuvas ar pan.
pridėjus tą laidam skirtą sumą ;)
>Ir tai labai gerai atsispindi pramonej - ir rimtos firmos deda skersa ant
>komponentu (o ir ju paciu savikaina dabar vaikiska), bet uztat visa demesi
>skira reklamai, dizainui etc.
Ar ne? Kad deda skersos tai tikrai - didina pelningumą išlaikant tas pačias
kainas= pigesni komponentai, f-jų ar pan. apkarpymas. Geras pvz. gamintojų
"taupumo" - Denon AVR-1910 turi keturis skaitmeniniu SPDIF įėjimus (2 coax
ir 2 optinius), o AVR-1911 teturi du (1 optinį ir 1 coax tipo) įėjimus.
Visiška pornografija mano nuomone. O ką jei namuose turimi gaminiai teturi
optinius išėjimus ir tau tokių įėjimų reikia 2 :)? Faktiškai visi TV ir
dauguma mediagrotuvų teturi optinius išėjimus...
> O jei reikia kad skambetu - nuo kambario irengimo reiktu pradeti.
Tai būtų puiku. Man rodos daug kas daro pirmą klaidą remontuojant kambarius
kaip ir aš, tvarkant grindis :( Viename kambaryje dedant laminatą, ant
grindų buvo likęs linoleumas, meistras pasakė, kad turi užtekti patiesti tik
tą standartinę baltą "plėvelę. Didžiajame kambaryje plikos betoninės grindys
ir jam nupirkome žalios spalvos nestoras spec. plokštes. Spėk kur geriau
gesinami žingsniai ;)
>Tada ir elementari "aparatura uz 200lt" pradeda skambeti ispudingai.
>Rimtai.
Na jau,  na jau ... ;)