Tema: Re: koki namu kina?
Autorius: Icetom
Data: 2010-09-15 15:22:38
> tai ka parasei - tiesa. Bet sitoj vietoj tavo klaida yra tai kad sistema
> komplektuoji is populiarausiu "audio" ar "audiofiliniu" komponentu
> (issireiskiau kvailai, bet gal supras kas nors). T.y. normalus iprastas
> atskiras resyveris, normalios iprastos muzikines koloneles ir panasiai.
Iš ko dar komplektuoti namų kiną ar stereo :/ ?

> Kiti tuo tarpu to nezino ir puikiausiai issivercia su maziau. Ir cia namu
> kinas - puiki iseitis - uz koki 1klt gauni cd grotuva (kuris moka telike
> rodyti fotkes, groti filmus ir dar turi radija), 5 koloneles ir suba,
> kurie prie viso to dar graziai atrodo ir neuzima kruvos vietos. Ir jiems
> per akis.
Gauti tai gauna, bet pradėjus naudoti, paaiškėja, kad to nedaro, to nedaro
ir pan. :) Manau tai didžiajam dalimi susiję su bijojimu investuoti kiek
daugiau, nors vertės gautų žymiai daugiau bei trūksta ir pirkėjų švietimo iš
pardavėjų apie normalaus garso supratimą. Pats prieš pasirenkant biudžetinį
AV stiprintuvą ir klausiau kelis, taip vadinamus "viskas viename komplektus"
1000-1500 Lt kategorijoje. Visi jie skambėjo lygiai taip pat kaip ir
televizoriaus garsiakalbiai, tik kad neįmontuoti į TV, o "stulpo" ar pan.
formos. Kaip dar viena iš rimtesnių priežasčių, jei ne pagrindinė, tai
greičiausiai sąlyginai nedideli butai.

> Pavyzdys - brolio zmonos tevai i kolektyvini soda nupirko kazkoki "namu
> kina".
> Uz labai pigiai, ar tai "vido" ar tai "sanyo" ar tai "xz bbz kas made by
> churkos".
Juk ne apie sodą šnekame ;) Aš jame iš vis kokį radijo tašką pastatyčiau :)