Tema: Re: koki namu kina?
Autorius: Icetom
Data: 2010-09-16 15:05:30
> nu bet kam tada 12-14 klt uz sistema 5.1 kuria naudosi filmam ziureti,
> arba ziniom? Pornografija man kazkokia. Realiai telikas geriausiu atveju
> stereo, nors dauguma lietuvoje transliuojami netgi mono. Tai koks ten gali
> buti scenos gilumas ir pan. O dar klausantis zinias, kai su procesuriumi
> istampo garsa is mono i trio :) Tam per akis ir kokio logitecho 5.1
> sistemeles prie teliko.
> Apie filmus irgi tas pats, 5.1 tik spec efektams - visokiems buuummm ir
> uuuuu :) O jie ziuri kokia melodrama ar pornuha, tai kam ten tas 5.1? :)
> [...]
Nesupyk, bet paskaičius tavo šį atsakymą, man tai tipinis atsakymas kaip
žmogui trūksta informacijos-patirties ir šiek tiek švietimo tokia tema:
1. Toks komplektas būtų sąlyginai universalus - tinkamas tiek muzikai, tiek
filmams neapsikarstant krūva komponentų, mano nuomone.
2. Kaip jau minėjau, yra ne tik TV, bet ir DVD, Blu-ray, ,xbox/PS3,
torrentai ir pan ...
3. Tikrai nuoširdžiai rekomenduoju išbandyti praktiškai Dolby Prologic ir ką
jis sugeba išspausti iš stereo ar mono.
3.1. Pamiršti apie centrinę kolonėlę, kuri 5.1 įrašuose tokia pat svarbi
kaip ir priekinės šoninės ir per ją perduodama labai daug informacijos.
4. Tikrai nuoširdžiai rekomenduoju peržiūrėti kokio filmo ištrauką su
"viskas viename" komplektu, su kokiu biudžetiniu ir su "normaliu" rinkiniu.
5. Tikrai nuoširdžiai rekomenduoju pavaikščioti po specializuotus
vaizdo-garso salonus nusinešant savo mėgiamus, gerai tau žinomus
garso-vaizdo įrašus ir paklausant įvairių biudžetų sistemas.