Tema: Re: koki namu kina?
Autorius: Icetom
Data: 2010-09-15 15:08:41
> na nusipirkus aparatura uz 12-14 klt, tai ir man ji skambetu kaip
> lakstingalos ciulbejimas :)
> O siaip nx tokia aparatura jei garsas is teliko geriausiu atveju stereo,
> dvd koks piratinis, o muzonas bumcikas, arba mano atveju klausos nerasta?
> :)
Tam, kad turėti gerą namų kiną ir normalų stereo :) Aš ir klausos neturiu,
bet kažkodėl lengvai girdžiu skirtumus. 5.1 vienas pagerina net ir naujienų
žiūrėjimą įjungus Dolby Prologic f-ją, nes pajungiama ir centrinė kolonėlė.
Ir šiaip dauguma torrentų eina su 5.1 garso takeliu, tai nelabai supratau
tavo klausimo šioje vietoje :/