Tema: Re: koki namu kina?
Autorius: Arj
Data: 2010-09-15 11:57:23
+++ Labai teisingai parasyta.
Pirkti reikia pagal poreikius, o ne "gera aparatura kainuoja nuo XXXX, tai kad kazkas butu pakenciama, jau reikia skirti
YYYY". Nafig. Kai yra kas moka, tai ir elementarus laidai kainuoja po ZZZZZZZZZZZZ $. O prasmes sitoj vietoj daugiau $
moketi jokios. Ir tai labai gerai atsispindi pramonej - ir rimtos firmos deda skersa ant komponentu (o ir ju paciu
savikaina dabar vaikiska), bet uztat visa demesi skira reklamai, dizainui etc.
O jei reikia kad skambetu - nuo kambario irengimo reiktu pradeti. Tada ir elementari "aparatura uz 200lt" pradeda
skambeti ispudingai. Rimtai.

Kitas nuansas- nelabai suprantu kodel visi cia spjauna i 5.1, tipo geriau jau tada stereo.
Nu geras stereo gali skambeti tikrai gerai, sutinku. bet pridejus prie tu 2 koloneliu kad ir dar 2 - visi efektai
keliasi i nauja lygi, garsas iskart labiau "erdvinis" gaunasi - as i auto vien del to papildomai dejau koloneles i
gala - skirtumas pasijaute, ir gan zenkliai (priekyj neblogi komponentai buvo, juos paupgradines i kitus, kad ir +1kLt
buciau isleides, skirtumo nebuciau tokio gaves)