Tema: Re: koki namu kina?
Autorius: Liuc
Data: 2010-09-14 10:04:11
Ivertinant, tai, akd visi siulo recieverius ir stereo sistema, ir taip,
tai bus zenkliai geriau nei gatava namu sistema, as pasiulyciau
pasiziureti Pioneer namu kino sistemas (Ogmina). Pagrindinis pliusas,
kad koloneles dazniausiai medines, ir stiliukas ne "piogios
plastmaskes". Keleta metu naudoju. Taip, stebuklas nera, muzika
shudinai skamba, bet kinas su geru garsu skamba gerai (lyginant su
teliko kolonelem). Teliko be siu koloneliu apskritai neimanoma ziuret.
Galetu apskritai koloneliu nedet...