Tema: Re: koki namu kina?
Autorius: T:\)
Data: 2010-09-15 16:21:57
nu bet kam tada 12-14 klt uz sistema 5.1 kuria naudosi filmam ziureti, arba ziniom? Pornografija man kazkokia. Realiai telikas geriausiu atveju stereo, nors dauguma lietuvoje transliuojami netgi mono. Tai koks ten gali buti scenos gilumas ir pan. O dar klausantis zinias, kai su procesuriumi istampo garsa is mono i trio :) Tam per akis ir kokio logitecho 5.1 sistemeles prie teliko.
Apie filmus irgi tas pats, 5.1 tik spec efektams - visokiems buuummm ir uuuuu :) O jie ziuri kokia melodrama ar pornuha, tai kam ten tas 5.1? :)
Vienu zodziu jei nesi muzikos fanatas (kuris is principo pasirintu tik stereo sistema) tai nx ta sistema 5.1 uz xx klt. Susirenki uz kokius 2 klt namu kina, o uz likusius 10 klt issiperki abonenta is aluas daryklos :)

T:)