Tema: Re: koki namu kina?
Autorius: Algis Pulipas
Data: 2010-09-14 13:36:15
Is esmes viska teisingai sneki. Zinoma ir skirtuma pamatytum ir nauda pajustum
bet...
Vartodamas zodi "gurmanas" turejau omenyje, kad nevisi vienodai rafinuota skoni
turime. Savo laiku kai parsinesiau ta namu kino sistema uz 2k namo ir
pasijungiau, gavau daug daugiau negu norejau. Ir to man iki siol uztenka.
Ne GB ar JAV gyvenam. Siuo metu statistinis lietuvis uzdirba 1,6lt i rankas. Tai
ir snekekim apie realius dalykus, o ne apie 10-15k stereo sistema. Zmogus pirmam
poste paminedamas suma atskleide savo ketinimus ir galimybes.

Cia panasiai kaip as vienoj temoj parasiau kad noriu telefono su tokiom ir
tokiom funkcijom IKI 800lt. Pradejo visi rasineti, ai nieko gero nebuk durnas
damesk dar 800lt nusipirksi ta ir ana. O man ir 800lt telefonui yra biski
perdaug. Ir tai yra maximumas ka noreciau isleisti. Nuejau ir nusipirkau uz
200lt.

Realiai pazystu kas ir uz 600lt nusipirke pilna komplekta dziaugiasi ir vargo
nemato. Kaimynai skundziasi kai filma ziuri. Tik dazniausiai po 1-2 metu
grotuvas sunkiai beskaito pigesniu firmu.

O siaip prarado namu kino sistema verte. Dabar nebezinau ar pirkciau toki
irengima. Nusipirkti geros kokybes gera filma daug brangiau negu nueiti i kino
teatra pasiziureti su seima. O piratauti ir terliotis su tais kompaktais jau
isaugau. Labai sunku rasti gera piratini 5.1 irasa.

"Icetom" <kkkk@kkk.com> wrote in message
> Nevisi gurmanais gimem.
Prie ko čia gurmanai :/?

> As pvz nesu muzikantas ir klausos neturiu visai. Ir tuom esu labai
> patenkintas.
> Nes nejauciu skirtumo tarp 500lt koloneliu ir pvz 5000lt.
Tai geriau pripažintum, kad nebuvai salonuose ir nelyginai kaip būtų filmo
garsas su kolonėlėmis už 500 Lt vertę ir pvz tuos pačius 5000 Lt, nes kitaip
nerašytum tokio atsakymo. Aš pats neturiu išlavintos klausos ir pan., bet
užtenka pirmų sekundžių, kad išgirsti skirtumą tarp kolonėlių su tokiu
dideliu kainų skirtumu. Pasakyk, kaip žiūrint filmą, gali nebūti skirtumo,
kokias kolonėles naudoti, kai garso takelyje yra tas pats dažnių diapazonas
(garsai) kaip ir muzikoje :/?

> Taigi jai nesi gurmanas "sliuzu valgytojas", gali drasiai pirkti namu
> kina. Uz
> 2000lt iseis tikrai neblogas variantas.
> Nafik tas feraris jai ir mersas gerai veza.
Už tokią sumą bus ne mersas, o  koks VAZ ar geriausiu atveju DACIA. Bet be
abejo geriau, nei važiuoti autobusu, t.y. televizoriaus garsiakalbiai.
Nes vien naujas AV stiprintuvas kainuoja 1300-1800 Lt, o kur dar kolonėlės?