Tema: Re: koki namu kina?
Autorius: Icetom
Data: 2010-09-14 12:58:56
> Nevisi gurmanais gimem.
Prie ko čia gurmanai :/?

> As pvz nesu muzikantas ir klausos neturiu visai. Ir tuom esu labai
> patenkintas.
> Nes nejauciu skirtumo tarp 500lt koloneliu ir pvz 5000lt.
Tai geriau pripažintum, kad nebuvai salonuose ir nelyginai kaip būtų filmo
garsas su kolonėlėmis už 500 Lt vertę ir pvz tuos pačius 5000 Lt, nes kitaip
nerašytum tokio atsakymo. Aš pats neturiu išlavintos klausos ir pan., bet
užtenka pirmų sekundžių, kad išgirsti skirtumą tarp kolonėlių su tokiu
dideliu kainų skirtumu. Pasakyk, kaip žiūrint filmą, gali nebūti skirtumo,
kokias kolonėles naudoti, kai garso takelyje yra tas pats dažnių diapazonas
(garsai) kaip ir muzikoje :/?

> Taigi jai nesi gurmanas "sliuzu valgytojas", gali drasiai pirkti namu
> kina. Uz
> 2000lt iseis tikrai neblogas variantas.
> Nafik tas feraris jai ir mersas gerai veza.
Už tokią sumą bus ne mersas, o  koks VAZ ar geriausiu atveju DACIA. Bet be
abejo geriau, nei važiuoti autobusu, t.y. televizoriaus garsiakalbiai.
Nes vien naujas AV stiprintuvas kainuoja 1300-1800 Lt, o kur dar kolonėlės?