Tema: Re: koki namu kina?
Autorius: Icetom
Data: 2010-09-14 13:07:34
> Yra ir mano vienas draugas tas vadinamas "melomanas". Prisigaudes fraziu
> "resyveris", "stipriakas", "garso takelis" ir t.t.
> Prisipirkes jis bala zino ko. Prikises i kambari. Stovi 4 ar penki
> sluoksniai
> aparaturos. Nu ir kas. Garsiai pas ji groja. Bet bardakas namie. Nori
> pasizieti
> filma - laidus valanda kisineja. Tas geriau blu-rey filmus rodo, anas DVD,
> dar
> per kita geriau muzikos klausyti, ir kaisioja tuos laidus.
Melomanas ar audiofilas ;)? Tai čia jo problema, kad nemoka išsirinkti vieno
BD-DVD grotuvo, o ne aparatūros problema. Teisingai pasirinkus aparatūrą
(pvz. pasirinkus vieno gamintojo AV stiprintuvą su preout ir to pačio ar
kito gamintojo stereo stiprintuvu) nieko nereiks kaišioti.

>Prasideda visokios bedos, "stipriakas sudege", "jungties nera" ir t.t.
Tegu mažiau kaišioja neišjungus aparatūrą ir pan. :D