Tema: Re: koki namu kina?
Autorius: Icetom
Data: 2010-09-14 14:06:06
> Vartodamas zodi "gurmanas" turejau omenyje, kad nevisi vienodai rafinuota
> skoni
> turime. Savo laiku kai parsinesiau ta namu kino sistema uz 2k namo ir
> pasijungiau, gavau daug daugiau negu norejau.
Man ir taip atrodė kai turėjau Logitech Z-5500 sistemą. Bet dabar kai turiu
biudžetinį Denon AVR-1909+ Tannoy Mercury F serijos priekines (500 Lt) bei
centrinę (500 Lt)- prie Logitech satelitų nebėra jokio noro grįžti ir su
muziką dar visai nieko susitvarko.

>Tai ir snekekim apie realius dalykus, o ne apie 10-15k stereo sistema.
O kur buvo jam siūloma pirkti tokią sistemą?

> Cia panasiai kaip as vienoj temoj parasiau kad noriu telefono su tokiom ir
> tokiom funkcijom IKI 800lt.
Telefonai, mano nuomone, visai kita tema. Ten viskas paprasčiau ir aiškiau -
kai turi aiškai apsibrėžęs ko nori iš telefono ;) Be to kiekvienas žmogus
juk skirtingai suvokia poreikius i pan. Nieko nuostabaus, kad kiekvienas iš
"savęs" patarinėja.

> O siaip prarado namu kino sistema verte.
Na čia kaip pažiūrėsi ;) Aš matau tokius privalumus AV stiprintuvo prieš
stereo:
- viena "dėžė" su tuo išplaukiančiais privalumais;
- turi intgeruotą garso DAC'ą, t.y. gali priimti skaitmeninį SPDIF signalą
ir jį "konvertuoti" į kolonėlėms suprantamą;
- turi integruotą radijo imtuvą,
- jei aukštesnės klasės, galima tikėtis ir gero vaizdo procesoriaus viduje.

Stereo stiprintuvo privalumas galbūt tik tas, kad greičiausiai skambės-gros
geriau lyginant su tos pačios kainų kategorijos AV stiprintuvais. Tiesa,
nežinau kaip brangesnių-top kainų AV stiprintuvai - neteko klausytis.

> irengima. Nusipirkti geros kokybes gera filma daug brangiau negu nueiti i
> kino
> teatra pasiziureti su seima.
Tai, kad turbūt tas pats išeina. Trys bilietai= BD diskas su filmu :)
>O piratauti ir terliotis su tais kompaktais jau isaugau. Labai sunku rasti
>gera piratini 5.1 irasa.
Na, kokybiškų BD (blu-ray) filmų/muzikos įrašų tai pilna torrentuose ;)