Tema: Re: koki namu kina?
Autorius: Arj
Data: 2010-09-15 14:58:46

> Viso: 4000 Lt. Kaip ir minėjau anksčiau, reikia iki 4000 Lt 5.1 pradinio lygio sistemai sukomplektuoti. Bet visada
> galima eiti etapais, pvz. pradžioje nusiperkant AV stiprintuvą+ priekines bei centrinę kolonėles. Vėliau nusiperkant
> subą ir apsupties kolonėles.
> Viso: 13300-14700 Lt.

tai ka parasei - tiesa. Bet sitoj vietoj tavo klaida yra tai kad sistema komplektuoji is populiarausiu "audio" ar
"audiofiliniu" komponentu (issireiskiau kvailai, bet gal supras kas nors). T.y. normalus iprastas atskiras resyveris,
normalios iprastos muzikines koloneles ir panasiai.
Kiti tuo tarpu to nezino ir puikiausiai issivercia su maziau. Ir cia namu kinas - puiki iseitis - uz koki 1klt gauni cd
grotuva (kuris moka telike rodyti fotkes, groti filmus ir dar turi radija), 5 koloneles ir suba, kurie prie viso to dar
graziai atrodo ir neuzima kruvos vietos.
Ir jiems per akis.

Pavyzdys - brolio zmonos tevai i kolektyvini soda nupirko kazkoki "namu kina".
Uz labai pigiai, ar tai "vido" ar tai "sanyo" ar tai "xz bbz kas made by churkos".
Komplekte "cd grotuvas"+subas+2 koloneles. (teliko sode nera ar jau nebera).
Ir ten jo per akis - muzika groja tiek is cd, tiek is laptopo, groja neblogai, ir "bumcikas" jauciasi, ir kokybes per
akis - kiek buvo baliuku skundu/pageidavimu nebuvo (nors pas viena is pastoviu "dalyviu" yra atliekamos rimtos
aparaturos, kuria be problemu galima butu panaudoti, tik va ta jau palikti sode jau butu tikrai zauru).
Jei ieskant super duper - nereikia buti audiofilu kad suprasti kad ten high-end hi-fi aparatura,
skirtuma is klausos ir as galiu pasakyti (nors man ant ausu meskos polka pasoko), bet kad vezt kazka geresnio i soda -
net minties nekyla.

> Tai būtų puiku. Man rodos daug kas daro pirmą klaidą remontuojant kambarius kaip ir aš, tvarkant grindis :( Viename
> kambaryje dedant laminatą, ant grindų buvo likęs linoleumas, meistras pasakė, kad turi užtekti patiesti tik tą
> standartinę baltą "plėvelę. Didžiajame kambaryje plikos betoninės grindys ir jam nupirkome žalios spalvos nestoras
> spec. plokštes. Spėk kur geriau gesinami žingsniai ;)

va sitoj vietoj papildomas +1kLt i sienas/lubas/grindis duoda kur kas didesni efekta nei +1kLt i aparatura. Nors as
paprastai sakau kad didziausia efekta koloneliu pastatybas didesniu atstumu viena nuo kitos (t.y. jei koloneles
pastacius viena nuo kitos per 3 metrus, garsas pageres labai zenkliai, nei kad stovetu salia teliko abi  iskart, taip
per metra viena nuo kitos). Del tos priezasties elemntarios atskiros koloneles skamba geriau nei "stereo mage" (su 2
garsakalbiais vienam korpuse)