Tema: Re: koki namu kina?
Autorius: Icetom
Data: 2010-09-16 14:49:35
> pradedant nuo http://www.neriba.lt/vaizdo-technika/namu-kino-sistemos/
> (cia kaip pvz)
Visi tokie komplektai nieko gero :(
Kur normalesni, tai ir kainuoja atitinkamai :(, pvz.
http://www.belcanto.lt/content/view/143/244/
http://www.belcanto.lt/content/view/48/93/

Berašydamas aptikau naujieną apie Wharfeldale. Turėtų būti geras-puikus
sprendimas biudžetiniu atveju:
http://www.belcanto.lt/content/view/165/283/

> Svietimo is pardaveju dabar yra gausiai per daug. Ir visas jis susiveda i
> "kiek moki - tiek kokybes gauni"
> Nepatikliems tai demonstruojama techniniu savybiu sarasu - pas brangesnius
> modelius jis ant popieriaus atrodo geriau.
Ten ne švietimas ;), ten tiesiog gaminių stūmimas NEPAAIŠKINANT kuo vienas
ar kitas blogiau/geriau ir pan. ar ką realiai reiškia vieni ar kiti
techniniai duomenys praktiškai. Taip ir kyla mitai, kad plazma naudoja
begalo daug eletros ir pan. :) Iš pardavėjų-konsultantų, kiek teko turėti
reikalo, tai tik Ogminoje buvo (gal ir dabar yra) vienas, kurį galėčiau
pavadinti tikru profesionaliu pardavėju-konsultantu.

> Nuansas - klausei speju topocentre/elektromarkte?
Taip, bet tai daug nekeičia visų tų "viskas viename" atveju.

> Naxui ta radija, kai gali ten visa namu kina tureti, kuris dziugins. O ir
> vogti neaisku ar kas susigundys.
> O va kas su radija - ar teko paskutiniu metu ieskoti radijos kuri
> "dziugintu"?
> Man teko - jei trumpai - liudna ir graudu.
> Reikalavimai - kad kuo maziau uzimtu vietos, grotu LRT, graziai atrodytu,
> ir butu normalaus gamintojo.
> Pasirinkimas - vos is keliu vnt "firminiu" daiktu, kurie ir negraziai
> atrodo, ir groja hujovai.
Sodo neturiu, tai užtenka atskiro komponento-FM tiunerio :-)
Paieškojus galima rasti sprendimą pagal savo poreikius, pvz.
http://www.avd.lt/_products/?subID=115