Tema: Re: koki namu kina?
Autorius: T:\)
Data: 2010-09-16 15:55:06
"Icetom" <kkkk@kkk.com> wrote in message news:i6t16a$cuc$1@trimpas.omnitel.net...
> 1. Toks komplektas būtų sąlyginai universalus - tinkamas tiek muzikai, tiek
> filmams neapsikarstant krūva komponentų, mano nuomone.

Na taip, kaip ir pvz tankas. Butu universali technika ir i darba nuvaziuoti ir ziema per pusnis ar bekele vaziuoti, kaimynui darza butu galima suarti, o jei kas pultu tai ir atsisaudyti galetum. Jau nekalbant apie tai kad tavo visada pagrindinis kelias butu ir visos mergos tavo :) O gal visdelto einamiems poreikiams uztektu ir golfo?

> 2. Kaip jau minėjau, yra ne tik TV, bet ir DVD, Blu-ray, ,xbox/PS3,
> torrentai ir pan ...
Tai pasaulyje yra ir daugiau, o kiek ju dar atsiras per ateinancius 10 metu. Deje pas mane tik tv ir dvd. DVD ziurejau pries kokius du metus. Visokie blue rejai xboxai ir pan mano penkmecio planuose nenumatyti

> 3. Tikrai nuoširdžiai rekomenduoju išbandyti praktiškai Dolby Prologic ir ką
> jis sugeba išspausti iš stereo ar mono.
Bandziau, nedziugino.

> 3.1. Pamiršti apie centrinę kolonėlę, kuri 5.1 įrašuose tokia pat svarbi
> kaip ir priekinės šoninės ir per ją perduodama labai daug informacijos.
> 4. Tikrai nuoširdžiai rekomenduoju peržiūrėti kokio filmo ištrauką su
> "viskas viename" komplektu, su kokiu biudžetiniu ir su "normaliu" rinkiniu.
Pradedant, kad filma paskuti karta ziurejau pries kokius du metus, nematau tikslo tam skirti 12-14 klt. Jau geriau normali stereo sitema ir uz likusius litus su taksu nauvaziuosiu i kino teatra pasiziureti filmo. Beje, kazkada buvau susirinkes 5.1 sistemele is pigiu koloneliu (na sumoje buvo apie 2-2.5 klt) ziurint matrica garso efektu pilnai uzteko ir sirdis daugiau nieko nepageidavo (tik speju kaimynai irgi kartu ziurejo :)

> 5. Tikrai nuoširdžiai rekomenduoju pavaikščioti po specializuotus
> vaizdo-garso salonus nusinešant savo mėgiamus, gerai tau žinomus
> garso-vaizdo įrašus ir paklausant įvairių biudžetų sistemas.
Va cia tai geriausias pasiulymas, nori pasiziureti savo megiama filma nueini i salona, kartu su pardaveju isitaisai ir pasiziuri prabangiai. Vistiek pas juos ten judejimo mazai, bus ir tau pramoga ir pardavejui, ir dar nemokamai :)

T:)