Tema: Re: labai noriu sportuoti
Autorius: Sail
Data: 2010-03-18 09:33:42
Sutinku, veiklos pakeitimas yra geras dalykas. Visada naudoju ta varianta,
kai tik yra tam tinkamos salygos, minciu ir ugneles. Jau pakankamai daug
savo rankom isdrozta - pavesines visokios ir taip toliau, laukia malkine ir
laiptai.

Bet grizti dregna tamsu ziemos penktadienio vakara po darbo, galva
kvadratine, perspektyva tik numirt. Ir paskambini kokiam senam draugui su
pasiulymu "po 50". Ir kaip taisykle atsakymas buna teigiamas...